Lördags

ska ta och skriva om lördagen bättre sent än aldrig.. :P

började i alla fall med att jag åkte till daniel och åt middag efter middagen så gjorde jag mig iordning.. sen vid åtta så kom hans kompisar så började vi dricka. hur tråkigt som helst till en början men sen vart det roligare när alla började bli lite påverkade..  vid tilv drog vi vidare till grill och drack gratis drinkar och snackade lite och så efter der drig vi rill limrick riktigt trevligt ställe med bra musik. satt och snackade sjöng med och drack.. inget dansgolv där med vi dansade lite ändå.. :) drog därifrån vid tre när dom stängde och då var vi sjävklart hungriga så drog och käkade kebab, hehe jag som verkligen inte gillar kebab men allt går väl bra efter en utekväll..  och så vart det taxi hem till daniel igen och så ner i sängen och bara mysa och sova.. :) på det hela taget var kvällen lyckad... :)



Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0