Måndag

Vilken seg måndag det här verkar bli.. Vaknade av att telefonen ringde kl tolv, hade nog kunnat sova ännu längre annars :)
i dag har jag varit ute med hundarna, duschat ätit och så kollat på film..  Mycket mer än så har jag inte gjort ännu.. funderar på att ta och städa ur hallen så har jag det gjort oxå.. 

Halsen känns inte sämre i alla fall, Kanske klarar mig från att bli sjuk om jag har tur. I morgon ska jag ju på förhandsvisningen av hopplös och hatad av alla och på onsdag ska lino och jag baka hehe :) vet inte riktigt varför han fick den ideen men blir nog kul :)

Ska väl även ta och fixa fotoalbumet oxå har inte gjort klart det ännu.. ramarna med massa bilder är uppe i alla fall blev riktigt bra..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0