Onsdag

Sådär nu var man hemma igen eller har varit hemma en stund men har kollat på bilderna som jag framkallat som kom igår riktigt bra bilder :)  vi fyra tiden ska jag iväg till skärholmen och köpa lite saker till ett fotoalbum om resan ska passa på att kolla lite på kläder och om jag hinner så vill jag in på ikea..
Om en timme ska jag ut med hundarna och promenera lite ska bli härligt nu när solen skiner. dock är det ganska kallt..

Fick ett samtal nyss oxå om en annons jag har svarat på ang flytt hjälp så nu ska man hjälpa till och packa kartonger Vilket kommer ge lite extra pengar :) inte helt fel men lite mer pengar på kontot.. :)

Ska ta och vila en timme nu innan jag går ut med hundaran så jag orkar jobba i natt.. :)

En bild på mig och carro på moses :)


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0