Skriv kramp

Har suttit och skrivit av massa info om matställen i hurghada. två A4 handskrivna sidor nu..  Verkar finnas mycket gott att prova:) Ska forsätta skriva i morgon.. Ikväll bli det bara att slappa och kolla på film..  Inatt jobbar jag men det känns okej inebär ju en natt närmare egypten men fan måndag och tisdag kommer vara sega då är det ju så nära till långledigt.. vet vanligtvis att tisdagar brukar gå segt då man vet att när man slutar är man ledig till torsdag..

I morgon ska jag och carro vaccinera oss äntligen ska vi få det gjort.. ska även se om vi kan hitta undervattenkameror (engångs) tror det är det sista jag måste köpa nu inför resan.. :)

nee nu ska jag sluta skriva här.. ha det bra

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0