tisdag

i dag ska jag ut med hundarna sen ska jag hem till daniel.. Vet inte vad vi ska hitta på men blir väl att mysa framför någon film eller så..  Skit väder ute oxå varför ska der börja snöa för har vi inte fått till räkligt med snö för i år? skönt att man åker på torsdag morgon i alla fall..
måste börja göra mig i ordning ska ut med hundarna om en timme ungefär inte kul i detta vädret men det måste ju göras..

Kommer hem igen i morgon förmiddag igen och så kommer carro på eftermiddagen/kvällen.. kan knapp förstår att de är dags att åka tiden har gått så fort! känns som om det var nyss som vi bokade resan och nu är det bara ca 40 timmar kvar tills vi åker..  är ganska nervös inför flygresan men det ska nog gå bra..

nee nu måste jag göra mig iordning om jag ska hinna

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0