Torsdag

Full rulle i dag.. Gick upp vid elva typ och skulle äta frukost men då kom grannen över så vi (mamma och jag) pratade lite med henne och lekte med hennes hundvalp :) otroligt söt lite sak som sprang runt och käkade kottar..Från och med den 12 april ska jag ev få ta ut den hunden en gång om dagen då hon börjar jobba igen :) skulle vara super kul om det vart så..  Sen vart det frukost och så att göra sig i ordning för att dra med mamma till skärholmen hon skulle fixa sina glasögon..
Carro messade när vi precis åkt hemmifrån så slutade med att vi plockade upp henne på vägen.. I skärholmen kollade vi runt och framkallade den andra undervattens kameran och så fikade vi..

Efter det så åkte vi till skärholmen och köpte ramar att ha foton i. blev även en hylla för mig att ha i hallen och så två ljuslycktor.. Hyllan i hallen skruvade jag och carro ihop när vi kom hem och det vart skit bra :) fotona är även förbereda i ramarna, ska bara måla dom innan dom åker upp på väggen:)

i övrigt och vi snackat skit och så som vanligt.. nu blir det snart sova för min del innan jobbet.. 

Juste var i skärholmen igår oxå.. Hittade en otroligt söt tröja och två bh sätt :) precis vad jag behövde..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0