Vaccination

Sådär jag nu är man vaccinerad oxå.. Fick även en avi om att sololjan fanns att hämta ut på posten, skrattade lite när jag hämtade ut paketet en stor jävla kartong till en lite flaska med sololja nödvädigt? Ville dom inte vilka A4 pappret som låg i kartongen eller vad handlar det om? köpte även en lite flaska som jag kan ha body lotion vill ju inte ha med mig hels min stora tub tar onödig plats i väskan..  Hittade ingen undervattens kamera men det finns att köpa där nere så vi gör det istället.. Vilket betyder att allt är klart inför resan bara att packa kvar men det gör jag lite senare. Antagligen måndag då jag antagligen ska träffa daniel på tisdagen och carro kommer hit på onsdagen..

Ikväll blir det att kolla på sveriges västa bilförare.. :) helt sjuk hur dåligt dom kör i det programet .. Har hållit på och pysslat med en ny header men det går ingen bra.. fick till en snygg men den måste vara bredare och det funkar ju inte

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0