Fredag

Så var det fredag.. vet inte vad jag ska göra det var meningen att jag och N skulle träffas i dag men N är fortfarande sjuk så blir inte så.. Funderar på om någon kanske har lust att gå på bio, skulle vilja se Änglar och demoner..

Har precis bakat ost och skink muffins. HIttade ett recept och var bara tvungen att prova, Får väl lägga in receptet här sen om det smakar bra..

Fikan igår var riktigt trevlig massor att prata om när det var så länge sen vi sågs.. :) kom hem vid elva eftersom att jag missade pendeltåget och fick vänta en halv timme på nästa hehe..
Innan fikan var jag förbi hos min kusin och fick smink och en sommar kappa av min gudmor :)

Nu blev det bestämt att lino kommer hit och promenerar med mig och hundarna..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0