Helgen

Fredag: Matte tog studenten så var  på hans mottagning hemma. Massa gott att äta och dricka, var lite små onyckter när jag åkte därifrån. J var snäll och hämtade mig efter det vart det film men var så jäkla trött så missade typ hela..

Lördag: Åkte och hämtade C hos J och lykades sätta bilen i diket så fick ring J och be om hjälp så haha så nu vet alla på AK att jag satte bilen i diket eftersom att många av dom bor där brevid och såg det.. Efter att vi fått upp bilen drog C och jag in till stan för att gå på musseum men det blev inte så pga av maratonet bussarna gick ju inte, så vi drog till gamla stan och drack milkshake och sen gick vi till  hm eftersom att jag ville ha ett par snygga leggins men kom ut med ett bh sätt så snyggt!!
Efter åkte vi och handlade och sen hem till mig där vi gjorde oss i ordning drack och snackade innan dom andra kom och grillade.. Vid nio tog vi taxi till tumba och drog in till stan för att dra till infinty men det var stängt så vi bestämde oss för att dra till toxic men det var oxå stäng så C,L och A drog hem medans jag J och S drog till HJ vart en ganska nice kväll ändå. Efter det blev det donken och sen taxi hem..

Idag: Tog det lungt i solen en studn på förmiddagen sen åkte jag och hämtade E och åkte till N´s landställe där vi solade lite sen badade jag och E det var riktigt skönt i vattnet! var ju så till och med jag kunde bada..
Vid typ fem tiden så drog jag och E och käkade samt promenerade runt lite innan jag körde hem henne och sen åkte hem.  Nu ska jag snart dra på bio..

Hel skön helg enligt mig!
 

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0