Lördag

Bilen gick igenom besikningen även om ena däcket var väldigt slitet men då allt annat var åtgärdat så slapp jag tvåa på det :) härligt..

Efter besikningen så hängde jag med j när han skulle köpa lite saker sen efter det var det promenad med hundarna och så grilla med J och R Gjorde grillspett med någon slags potatis som jag inte mins vad det hette och till det vart det vitlöksås.. Gjorde även blåbärs paj till efterrätt mums..

I dag har jag sovit till kl ett sen har jag varit ute med hundarna:) Och nu så håller jag på med en socker kaka som just nu ligger i ugnen..

D kommer hit om en stund eller skulle egentligen vara här för en timme sen men är sen som vanligt inte förvånnad..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0