Måndag

Nu var helgen över för denna gången och det fina vädret oxå verkar det som.. Regn i dag inte kul.. regnade i natt oxå det började regna när jag skulle börja jobba typiskt..

Ska väl berätta om helgen oxå

Lördag: Drog som sagt och grillade med jens, stefan stefan och matte.. Ensam tjej just då men det var kul ändå.. Sen drog vi till Tb´s hehe nära och bra.. hehe satt och drack och snackade lite sen kom Lisa och nicki oxå dit då vart det dans och så.. Drog när dom stängde och då vart det lite mer dricka hos jens haha..

söndag: Lite bakfull hehe så vart en film vi börjat sett tidigare men aldrig såg klart sen åkte vi och hyrde en film till, käkade glasss och så köpte pizza till middag.

Idag så har jag tagit det lugnt läst lite hjälp mamma att paka upp matkassarna och så.. nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka till Daniel..  Blir nog inget mer bloggade för mig i dag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0