Onsdag kväll

Trevlig att träffa S för en fika.. snackade fikade och så kollade vi lite i butiker. Det måste göras om :)
Efter stan så var det dags att åka hem och gå ut med hundarna men hon som äger hundarna hade tänkt fel och hon var hemma när jag kom hehe hon hade helt missat att det var onsdag så hon hade blivit sen till jobbet och allt hehe duktigt..

sitter och snackar med några kompisar och kollar på tv.. Har ev hittat ett extra jobb oxå behövs nu när det inte finns så mycket jobb på mitt jobb och jag har en thailands resa att spara till.

Ska lägga mig tidigt idag kommer inte få komma i säng fören kl tio i morgon men det är det värt får ju lite extra pengar :)

Godnatt så hörs vi i morgon

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0