Tisdag

Nu är man ledig en natt sen börjar det om igen. På torsdag ska jag stanna kvar i huddinge efter jobbet en stund oxå för att jobba lite..  Får väl ta med mig en bok och läsa mellan dom två jobben.. Men borde vara hemma till kl tio igen och så sova..
Ska iväg och fika sen på kvällen och då vill man ju inte sitta som död hehe..
 
I dag ska jag iallafall forsätta med städningen.. håller oxå på och tvättar andra omgången ligger i maskinen nu.. :) ska se till att få i en tredje omgång oxå..
Annars så händer det nog inte så mycket mer i dag, har ju inga hundar i dag heller men kanske ska ta en promenad ändå..

Veckans planering ser ut på detta sätt:

Tisdag: Städning
Onsdag: Inga planer. ut med hundarna
Torsdag: jobba, hundarna och så fika
Fredag: Hundarna och så träffa N
Lördag: Var det tjej kväll?
Söndag: Inga planer

En ganska härlig vecka..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0