Torsdag

Urs blev typ ingen sova i dag efter jobbet.. Kom hem och vilade en stund innan jag åkte och fixade punkteringen och köpte vindrute torkare.. Meningen var att jag skulle besikta bilen efter det men det får vänta tills i morgon är en sak till jag måste fixa..

Efter det kom jag hem och såg fram emot att sova haha precis när jag somnat ringde kenta sen när jag somnat om igen så riger min morbror och sen precis efter att jag somnat om ännu en gång kommer mamma in.. Sen fick jag sova en timme innan mormor kom hit och hälsade på..  Får se till att sova i kväll innna jobbet.. Har i alla fall planterat lite solrosor utanför mitt fönster får se när dom börjar växa :)

Har hundarna vid fyra och sen så kan jag hämta mitt paket från hm på ica efter kl fem! Gick riktigt fort att få sakerna gjorde beställningen i måndags och idag kom avin.. Vet att det är två plagg som skulle komma senare men resten skulle komma direkt :)

Nee nu ska jag väl städa lite innan jag ska ut med hundarna...

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0