Härlig Dag!

Vilken bra dag jag har haft! först träffade jag rickard vid ett och vi drog in till stan och kollade runt och snackade, härlig var länge sen nu..
Provadee även på mini pankakor som var riktigt gott.

Sen vi fyra så åkte rickard hem och jag träffade Sami och vi drog till något spel ställe där vi snackade och han spelade..  Efter det gick vi runt inne i stan en stund innan det var dags att röra sig hemåt. 

I Tumba gick jag in på pressbyrån och vem springer jag på där jo Glen som jag inte har träffat sen balen i nian fem år sen! ricktigt förvånad vart man! passade på att byta nr oxå.. :)

Nu är jag hemma och ska väl äta något sen slappa framför en film som det ser ut just nu..

Sitter oxå och smsar med en jobba kompis från eldtomta hehe vilket inte är helt fel då vi hade så kul när vi jobbade det var nästan så man låg på golvet ibland och skrattade. tårarna ran i alla fall..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0