Längtar efter sängen!

Fy vad jag är trött.. Ska lägga mig tidigt i kväll så jag inte är helt död på jobbet..
Har precis bädat rent i sängen.. vilket jobb det är med mitt stora täcke och tror till och med att jag måste göra om det då jag misstänker att täket hamnade åt fel håll, Svårt att se då det är 200*220cm..
kommer sova skönt i alla fall eftersom att jag tog mina lyks sängkläder.. Och det var ju tur att man sover så gott med dem då dom kostade 1000kr för ett påslakan och två örngott..
Sen har jag ju köpt två örngott till och ett underlakan och detta gick på 400kr helt sjuk att det ska vara så dyrt..
Ska bli skönt att krypa ner sen.. 

Hoppas på att min mössa kommer i morgon.. Skulle vara kul att få något av det man beställt denna veckan. Hm beställningen kommer väl nästa vecka..



Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0