Lördag

igår vart det som sagt middag och sen bio.. Riktigt god middag och sen såg vi Flickan som lekte med elden som var riktigt bra.. Vill ha bökerna kollade efter dem i dag men hittade dom inte..

Idag har jag varit med carro vi började i tumba där jag köpte ett par benvärmare och en tröja som mamma bett mig köpa åt henne. Sen kollade vi lite på skor och så.. Sen kom vi på att vi ville se sex and the city i kväll men ingen har boxen så vi åkte bort till kungens kurva och kollade på skor ock kläder sen kollade vi på media market efter boxen men dom hade den inte och skulle inte få in den heller då den tydligen utgått. Så vi provade på elgigaten och där fanns den på utförsälning till och med 399kr gav vi för den.. Inte illa så i kväll ska jag och carro kolla på dem och äta kladdkaka med grädde, och ost och kex.. Rebecka kommer kanske oxå förbi om hon inte kommer hem försent..

Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt ska strax ta hand om disken och sen baka kladdkaka och så innan jag sticker hem till J och sen möter carro..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0