Lördag

I dag var det bestämt att jag skulle fika med S men så ringde R i går och sa att han vara hemma så då bestämde vi oss för att åka in till stan ifo så kan jag ju ändå träffa S. då vi  åker in redan vid tolv och han sover till typ ett eller två så då kan jag ju träffa båda idag.

Sitter här och äter lite frukost ska snart börja göra mig iordning. Blir ganska svala kläder eftersom att det är ganska varmt ute men tar med mig en tröja så man inte börjar frysa.

Skulle behöva kolla på lite underkläder min helt nya BH som jag använt en gång är trasig i knäppningen så det var bara att slänge suck..

AJJ bet mig själv i kinden ont!! Klantiga jag..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0