Tisdag

Sådär nu har jag äntligen en dator.. lånar J´s.. Håller på och lägger in bilderna just nu.. Så snart kommer inlägget om resan ska även skicka bilder för framkallning.. 

Har åkt på en förkyllning och fort gick det.. kom hem från jobbet vid sex i morse,  och så hade jah bara lite ont i huvudet. Sen vaknade jag kl nio med halsont och nästäppa, inte kul. 
Kom lagom till min lediga natt oxå, lika bra det så slipper man vara sjuk på jobbet. 

Veckas planer:

Tisdag: Tvätta lite och vila
Onsdag: tvätta mer och så städa och ev köra lite skräp.
Torsdag: Hjälpa mamma med en städning och så ut med hundarna.
Fredag: hundarna och sen åka till bålänge
lördag: tävling sen hem igen.
Söndag: oplanerad.

En riktigt lugn vecka men det beghövs efter en jobbig helg med mycket jobb och så för att bli av med förkylningen..  

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0